قارچ کش ها

مواد شيميايي هستندكه براي كشتن يا مهار رشد قارچ ها،هاگ قارچ ها استفاده ميشود قارچ كش هاي گياهي نيز به عنوان آفت كش ها شناخته ميشوند اماعملكردخاصي در از بين بردن تاثير بيماري هاي ناشي از قارچ هارادارند

محصولات موجود



قـارچ کـش از گـروه شـیمیایی تـریازول کـه طبق طبقـه بندی کمیتـه مقاومـت قـارچ کـش هـا در گـروه 3 قرار مـی گیرد. دارای خاصـــیـت سیسـتمیک و اثـر حفاظتـی و درمانـی کـه بـا جلوگیـری از بیوســـــــنتز ارگسـترول مانـع ادامـه فعالیـت قـارچ مـی شـود. علیـه زنـگ و ســــیاهک آشـکار و فوزاریوم خوشـه و سـپتوریوز و شــیت بالیــت برنــج و ســـــیاهک آشــکار نیشــــــکر مــورد اســتفاده قــرار مــی گیــرد.

مشاهده محصول


یک محلول بسیار قوی که دارای خاصیت قارچ کشی و باکتری کشی است و جز ترکیبات مسی بشمار می آید. این قارچ کش دارای اثر حفاظتی – تماسی است و در اغلب مواقع از محلول بردو برای پیشگیری و درمان بیماری و قارچ های گیاهی و آفت ها استفاده می شود و تاثیرات چشم گیری هم بر روی گیاهان دارد.

ويزگی ظاهری : محلول بردو به این صورت است که ماده ای آبی رنگ بوده با دانه بندی خیلی ریز و چسبندگی زیاد که در حالت سوسپانسیون بدون بافت کریستالی است و به صورت یکنواخت روی گیاه کاملا می نشیند. دارای ماندگاری بسیار بالا بوده که حتی بعد از بارش های طولانی روی گیاه باقی مانده و از گیاه در برابر سرمازدگی شدید محافظت می کند.

مشاهده محصول